Leidingen in huis

Kortgeleden werd de verwarming gecontroleerd. Ik woon in een huurhuis, dus gelukkig hoort dat erbij. Nu bleek er wat meer ‘achter weg te komen’

De gasleiding en de waterleiding moesten verlegd. De leidingen waren niet goed geplaatst. Alles moest dus opzij. Er moest ook onder de vloer iets gebeuren. Veel geboor en ik zat wat in de kamer te kijken en bood koffie aan.

Aardige mannen hoor, maar het voelt toch wat ongemakkelijk. Een beetje als gast in je eigen huis. Met een dekentje om want het wordt wel wat kouder zo.

9 Comments

    1. Goede vraag.
      Ja, door mij wel.Ik wilde b.v.graag elektrisch koken maar de stoppen enz. lieten dat niet toe.Ik zou dan de omschakeling zelf moeten betalen.Dat werd mij te duur.
      Er is onder de vloer kortgeleden wel geïsoleerd .Zonnepanelen hoor ik nog niks over.Wel een mooie ligging daarvoor.

      Geliked door 1 persoon

      1. In mijn geheugen woon jij in Son.
        Maar daar vergis ik mij dus in?
        Vaak is op de site van de gemeente iets over lokale duurzaamheid terug te vinden.

        Het aanpassen van mijn meterkast voor Inductie koken is indertijd volledig door de gemeente Amsterdam gesubsidieerd.

        Duurzame groet,,

        Like

Plaats een reactie